Studenci filologii angielskiej pod kierunkiem dr Oli Majchrzak przygotowują swoją pracę magisterską na dość nietypowy temat. Postanowili zająć się analizą emocji w procesie uczenia się języka obcego. Do jakich wniosków dojdą?

Emocje w procesie uczenia są odgrywają  niebagatelną rolę- mogą silnie motywować lub wręcz odwrotnie – demotywować. To właśnie od nich zależy, czy lekcja języka obcego spodoba nam się i będziemy chcieli się uczyć, czy efektywnie będziemy przyswajać nowe materiały. Wreszcie – kto z uczących się nie czuł radości z nowo poznanych słówek czy zasad lub nie nudził się podczas lekcji. Mówiąc o emocjach, warto zwrócić uwagę na osobę nauczyciela – to od niego zależy atmosfera na zajęciach.

Tegoroczni seminarzyści w swoich pracach zajmą się takimi tematami:
– samoocena a motywacja do nauki języka angielskiego,
– emocje podczas uczenia się opartego na współpracy,
– ocenianie kształtujące i jego wpływ na emocje w procesie uczenia się
i nauczania,
– lęk językowy w procesie uczenia się,
– pozytywne emocje a rozwijanie sprawności czytania w języku obcym.

W ramach przygotowania pracy magisterskiej, studenci przygotują swój własny projekt badawczy, dzięki któremu zweryfikują jak ich pomysły przekładają się na rzeczywistość.

Trzymamy kciuki!

Emocje w pracy magisterskiej

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *